By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vår kunde, en global teknologi- og tjenesteleder som driver med kjente merkevarer – de du bruker hver dag – trenger deg til å bistå på kundeservice fra mai og ut september!
Vil du ha en litt lengre sommerjobb (07.mai - 20,september) , i et team bestående av gamechangers som driver fremtidens merkevarer innen teknologi, finans, reise, mote, helsetjenester og mer?
Karriere og personlig utvikling
Du vil få opplæringen, teknologien og den kontinuerlige støtten du trenger for å lykkes. Dette kan være et reelt karriere- og personlig vekstpotensial.
Dine arbeidsoppgaver
Som kundeservicerepresentant vil du:
Støtte kunder over telefon, identifisere problemene deres og hjelpe til med å løse dem
Logge kundehenvendelser for å holde systemene våre oppdatert
Arbeide mot fastsatte mål som vil hjelpe deg med faglig utvikling
Dine kvalifikasjoner
Være tilgjengelig for å jobbe dagskift, kveldsskift og enkelte helger
Virkelig bry deg om arbeidet du gjør
Ikke være redd for teknologi og for å åpne innstillinger på telefonen din
Vite hva god kundeservice er og samtidig elske å yte det
Snakke og skrive norsk og kunne kommunisere på engelsk
Hvis du føler at du ikke tikker av alle boksene oppfordrer vi deg likevel til å søke. Vi skal gjøre vårt beste for å matche deg med vår kunde.
Hva vi tilbyr
I denne rollen tilbyr vi følgende fordeler:
Betalt opplæring for å sikre en solid start
En jobb som lar deg jobbe fra komforten av ditt eget hjem (du må jobbe fra din folkeregistrerte adresse)
Kontinuerlig coaching for å utvikle deg i din rolle
Varierte skift i tidsrommet 08:00-20:00, inkludert helger
START
Dette oppdraget starter i 7. mai og varer til 20. september, og vi er avhengig av deg som kan jobbe hele perioden. Dette er en perfekt mulighet om du ønsker en stabil jobb hvor du kan arbeide fra hjemme.
Du kan altså sitte hvor som helst i landet!
Opplev den beste versjonen av deg selv!
Hvis alt dette føles som det perfekte neste steget i din karriere vil vi gjerne høre fra deg.
Nøkkelord | Kontor og administrasjon, Kontormedarbeider, Sentralbord, Resepsjon og sentralbord, Resepsjon, Administrasjon, Koordinering |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Kundeservice / Ordremottak |
Bedriftsnavn | JKS Norge AS |
0278 | |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Søknader blir behandlet fortløpende |
Arbeidsplass | Hjemmekontor |
Tittel | Kundeservice |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Sommer/Sesong |
Antall stillinger | 20 |
Kristian Kammersten Rådgiver Oslo kka@jks.no |