By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Ønsker å kombinere studier med arbeidserfaring? Vi tilbyr en variert arbeidshverdag med store utviklingsmuligheter.
Hos Telia, en av Nordens ledende teleoperatører, brenner vi for å levere tjenester innen mobiltelefoni, bredbånd og TV av høyeste kvalitet og med enestående kundeservice
Er du student og ønsker å kombinere studier med arbeidserfaring? Vi tilbyr en variert arbeidshverdag i en kundeservice selskap med store utviklingsmuligheter og fantastisk CV bygging!
På Kundesentret til vår kunde sitter i dag 90 konsulenter som elsker å hjelpe andre og yte service. For at du skal trives hos oss så må du være enig i at god kundeservice er A-Å og du må motiveres av å oppnå gode resultater, ta initiativ og ha ansvar.
Vi trenger flere lagspillere på deltid. Teamet vil primært være ansvarlige for innkommende henvendelser via telefon, chat og e-post knyttet til bestilling, oppsigelse, faktura, Support samt mersalg av produkt eller tjenester.
Som kundeservicemedarbeider er din viktigste oppgave å gjøre kunden fornøyd. Store deler av hverdagen jobber du med å utføre kundeveiledning og produktsupport av tjenester og produkter som bedrer kundens hverdag. Det er viktig at du er løsningsorientert, har gode kommunikasjonsevner og trives med å ha telefon og mail som hovedverktøy.
Oppstart er 05.05.2025
Vi ser etter seg som har:
Vi legger stor vekt på å skape en kultur som oppmuntrer til å ha det gøy på jobb. Her er noen av fordelene du kan forvente ved å jobbe i Telia kundeservice:
Hvis du ønsker å bli en del av et voksende og energisk team som jobber hardt og har det gøy sammen, er dette jobben for deg! Send oss din CV i dag. Vi ser frem til å høre fra deg!
Vi behandler søknader fortløpende.
Nøkkelord | Salg & service, Salg & marked, Kunderådgiving, Kundebehandling, Kundeservice, Salg & markedsføring, Telia, Kundeservicemedarbeider, Kundeservice, Kundebehandling, Kunderådgiver, Mersalg, Salg og mersalg, Kundeservice og support, Kundesentermedarbeider |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Kundeservice / Ordremottak |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Kundesenter |
Bedriftsnavn | Dreamwork Academy AS |
Gjerdrums vei 11, 6.etage | |
6.etage | |
0484 Oslo | |
Nettside | www.dreamwork.no |
Tiltredelse | 05.05.2025 |
Lønn | Fast |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Kundeservicemedarbeider |
Sektor | Privat |
Stilling | Deltid |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 7 |
Said Zabihian Advisor sz@dreamwork.no +4793648714 |
Tiril Skåre Merhen Talent Acquisition Specialist Tsm@dreamwork.no +4741542253 |