By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vil du være med å sikre effektiv drift og sørge for at riktig utstyr og materiell er på plass når det trengs – for en av Norges mest fremtidsrettede kollektivsatsinger? Bybanen søker en strukturert og fremoverlent Innkjøp- og logistikkansvarlig til Infrastrukturavdelingen. I denne nøkkelrollen får du ansvar for at materiell, utstyr og reservedeler anskaffes og håndteres på en kostnadseffektiv, bærekraftig og sikker måte – i tråd med Bybanens rutiner og krav.
Du vil lede arbeidet med å videreutvikle lagerdriften, sikre kontroll på kritiske komponenter og bidra til at teknisk drift og vedlikehold fungerer sømløst. Rollen gir deg mulighet til å jobbe tett med både tekniske fagmiljøer og eksterne leverandører, og du får en sentral plass i arbeidet med å styrke Bybanens operative robusthet og langsiktige bærekraft.
Vil du være med å sikre flyten i byens viktigste kollektivprosjekt?
Nøkkelord | Supply Chain Management, Logistikkansvarlig, Innkjøp, Material og lagerstyring |
Bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Bransje | Innkjøp |
Alternativ bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Alternativ bransje | Logistikk / Lager |
Bedriftsnavn | Bybanen AS |
Kokstadflaten 59 | |
5257 KOKSTAD | |
Nettside | www.bybanen.no |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 04.06.2025 |
Arbeidsplass | Bergen |
Tittel | Innkjøp og logistikkansvarlig |
Sektor | Offentlig |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Christine Remøy Avdelingsleder christine.remoy@personalhuset.no +4792241351 |
Tom Monclair Larsen Direktør Search & Selection tml@personalhuset.no +4798295141 |