By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Klar for ny relevant deltidsjobb ved siden av studiene? Da er det bare å lese videre!
Hos Telia, en av Nordens ledende teleoperatører, brenner vi for å levere tjenester innen mobiltelefoni, bredbånd og TV av høyeste kvalitet og med enestående kundeservice. Vi søker glade, og flittige kundeservicekonsulenter som vil hjelpe oss med å ta vår kundeserviceavdeling til nye høyder!
Som kundeservicemedarbeider er din viktigste oppgave å gjøre kunden fornøyd. Store deler av hverdagen jobber du med å utføre kundeveiledning og produktsupport av tjenester og produkter som bedrer kundens hverdag. Det er viktig at du er løsningsorientert, har gode kommunikasjonsevner og trives med å ha telefon og mail som hovedverktøy.
Vi ser etter seg som har:
Evne til å jobbe raskt og effektivt både selvstendig og i team
Sterke kommunikasjons- og samarbeidsevner
Har teknisk forståelse og trives med bruk av PC og telefon som arbeidsverktøy
Et ønske om å gi våre kunder den beste serviceopplevelsen hver gang
Vi legger stor vekt på å skape en kultur som oppmuntrer til å ha det gøy på jobb. Her er noen av fordelene du kan forvente ved å jobbe i Telia kundeservice:
En engasjerende og morsom jobb med spennende og varierte oppgaver
Et arbeidsmiljø preget av at det er "høyt under taket", samtidig som profesjonalitet vektlegges
Gode karrieremuligheter og muligheter for videreutvikling i selskapet
Morsomme konkurranser og sosiale arrangementer
Hvis du ønsker å bli en del av et voksende og energisk team som jobber hardt og har det gøy sammen, er dette jobben for deg! Send oss din CV i dag. Vi ser frem til å høre fra deg!
Vi behandler søknader fortløpende.
Nøkkelord | Salg & service, Salg & marked, Kunderådgiving, Kundebehandling, Salg & markedsføring, B2C, Salgskonsulent, Selger, Salg & Kundebehandling, telia, Kundeservice, Kundebehandling, Kundeservice på telefon, Kundeservice, Salg og kundeservice, Support 1-linje, Support og rådgivning |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Salg og markedsføring |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Kundeservice / Ordremottak |
Bedriftsnavn | Dreamwork Academy AS |
Gjerdrums vei 11 | |
0484 Oslo | |
Nettside | www.dreamwork.no |
Tiltredelse | snarest |
Lønn | Timelønn + provisjon |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Kundeservicemedarbeider |
Sektor | Privat |
Stilling | Deltid |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 4 |
Tiril Skåre Merhen Talent Acquisition Specialist Tsm@dreamwork.no +4741542253 |
Said Zabihian Advisor sz@dreamwork.no +4793648714 |