Head of Telia Shops
Vi søker etter en dynamisk og fremoverlent person som skal lede Telias 64 butikker inn i en fremtid hvor førsteklasses kundeopplevelser og multikanal står sentralt. Stillingen rapporterer til Head of Sales & Channel Management i Telia Privat.
Viktige ansvarsområder:
- Overordnet resultatansvar, inkludert salgs-, kundetilfredshets- og driftsansvar, for selskapets 64 Telia-butikker.
- Styrke Telia sin merkevare gjennom systematisk merkevarebygging i alle kundeinteraksjoner i butikk innenfor til enhver tid gjeldende konsepter.
- Etablere og forvalte dynamisk etableringsstrategi som støtter Telia sine ambisjoner innen merkevarebygging, «footprint», digitalisering og sømløshet mellom salgs- og betjeningskanalene (multikanal).
- Sikre at Telia til enhver tid kapitaliserer på butikkmassen og optimaliserer rammebetingelser, som eksempelvis tilgang på de beste lokasjonene, leiebetingelser m.m.
- Utvikle medarbeiderne til å bli de mest kompetente og motiverte lederne og selgerne i det norske retailmarkedet.
Ønsket bakgrunn og kvalifikasjoner:
- Høyere utdannelse innen f.eks. økonomi, markedsføring, varehandel og /eller ledelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende relevant utdannelse.
- Ledererfaring fra landsdekkende retailkjeder, og gjerne fra bransjer som har vært gjennom store endringer de siste årene.
- Erfaring fra å videreutvikle og bygge nye bærende og innovative strukturer innen retail.
- Erfaring fra å jobbe med retail i marked hvor krav til å betjene kundene sømløst og på tvers av kanaler står sentralt.
- God forståelse av hvordan digitale muligheter påvirker kundenes adferd og perspektiver på hvordan retail-leddet best mulig skal tilpasse seg et marked i endring.
- Erfaring med merkevarebygging, kommunikasjonsstrategi og innovasjonsarbeid vil telle positivt.
Personlige egenskaper:
- Sterk på operativ kommersiell drift og med god strategisk forretningsforståelse.
- Genuint opptatt av å se etter nye muligheter i omgivelsene; nysgjerrig og innovativ.
- Orientert mot resultater og prestasjoner, både kort- og langsiktige, og med sterk gjennomføringskraft.
- Opptatt av å skape resultater gjennom andre og synliggjøre deres suksess.
- Evne til å balansere utvikling og drift og trives med begge dimensjoner.
- Evne til å analysere komplekse problemstillinger for å se sammenhenger for igjen å tilnærme seg problemstillinger / muligheter med fakta.
- Være proaktiv, tydelig og trygg i lederrollen.
Sist, men ikke minst: Telia er et selskap som er på en fantastisk reise mot New Generation Telco! Det er derfor kritisk at du er nysgjerrig og uredd for å utfordre det etablerte. Vi tror derfor du er nysgjerrig og lærevillig av natur, og er villig til å gå det ekstra steget for å lykkes i denne rollen.
Eventuelle spørsmål kan rettes til Solveig S. Kvam (solveig.kvam@cappa.no) i rekrutteringsselskapet Cappa.
Vi ser frem til å motta din søknad gjennom linken i stillingsannonsen.
Om rekrutteringsselskapet Cappa:
- Cappa er et fremtidsrettet selskap med gjennomprøvde metoder og et solid nettverk i hele Skandinavia.
- Cappa er spesialister på rekruttering og utvelgelse av ledere, nøkkelpersoner, franchisetakere og agenter/forhandlere.
- Cappa har hovedfokus på rekruttering til kjeder innen handel, servering og tjenesteytende virksomhet. Vi bistår også leverandører og aktører innen eiendom, logistikk og senterdrift.
- Les mer på www.cappa.no
Følg Cappa på
LinkedIn og
Facebook!