Brenner du for å yte god kundeservice og løse tekniske utfordringer? Da kan du være den vi ser etter til vår ServiceDesk!
99X søker flere serviceinnstilte konsulenter til ServiceDesk på deltid. Stillingen er spesielt godt egnet for IT-studenter som ønsker relevant arbeidserfaring parallelt med utdannelsen, men vi ser også etter deg som har relevant kompetanse og ønsker en deltidsstilling. Vi holder til i Oslo sentrum, og tilbyr gode utviklingsmuligheter i et spennende teknologiselskap i vekst.
Arbeidstid vil være 2-3 dager per uke: ettermiddag, kveld og/eller natt samt noen helger. I tillegg vil det være mulig å være tilkallingsvakt ved sykdom og ferier.
Som ServiceDesk konsulent i 99X har du en variert og teknisk utviklende arbeidsdag i et godt miljø hvor de fleste henvendelsene til support løses i 1. linje.
Arbeidsoppgaver
- Være første kontaktpunkt ved brukerhenvendelser på telefon og epost
- Feilsøking og feilretting
- Brukerstøtte
- Onsite support
Vi ser etter deg som har
- Generelt gode IT-kunnskaper
- Kjennskap til Active Directory
- Gode kommuniksjonsferdigheter
- Flytende norsk og gode engelsk kunnskaper
- Det er en fordel om du har erfaring med brukerstøtte
Viktige egenskaper
- Brenner for god kundeservice
- Er selvstendig
- Trives i høyt arbeidstempo
- Strukturert og ansvarsbevisst
- Får ting unna
Vi tilbyr
- Relevant arbeidserfaring med bratt læringskurve
- Karrieremuligheter i et spennende teknologiselskap i vekst
- Engasjerte kollegaer og et sterkt faglig miljø
- Gode ansatt ordninger, forsikringer og pensjonsordning
- Høy trivselsgrad!
- Fine lokaler i Oslo sentrum med kort vei til kunder og offentlig kommunikasjon
Vil du være med på drømmelaget?
Kontakt Line Löfgreen dersom du har spørsmål om stillingen. Aktuelle kandidater inviteres fortløpende til intervju.