Comfort-Kjeden ønsker å ansette en Innkjøpssjef som får en svært sentral rolle i å videreutvikle kjeden, og vedkommende blir en del av ledergruppen. Innkjøpssjefen får en nøkkelrolle i å modernisere innkjøp innenfor denne bransjen, øke lønnsomheten i kjeden, og være sentral i arbeidet med å forsterke lojaliteten til inngåtte avtaler. Vedkommende får hovedansvaret for alle leverandører.
Viktige ansvarsområder:
- Totalansvar for alt innkjøp for kjeden
- Ansvarlig for leverandører og grossister, inkludert EMV og UMV
- Ansvarlig for optimal utnyttelse av Comforts grossister- og sørge for markedsledende leverandørbetingelser
- Ansvarlig for å videreutvikle innkjøpsfunksjonen, herunder:
- Kategoriutvikling og analyser
- Innkalle, forberede og gjennomføre forhandlinger på vegne av Comfort-Kjeden
- Personalansvar for en person
- Være en aktiv bidragsyter på alle Comfort-Kjedens hovedarrangementer
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Høyere relevant utdanning
- Faglig sterk innenfor innkjøp med dokumenterbare forbedringer
- Gode strategiske og analytiske evner
- Strukturert og teknisk anlagt
- Gode kommunikative ferdigheter, både skriftlig og muntlig
- Erfaring fra faghandel og kjedeorganisasjoner er en stor fordel
Stillingen rapporterer til Administrerende direktør.
Søknadsfrist: Snarest
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen, er du velkommen til å kontakte Capus ved Partner Arne H. Underdal-Loktu på tlf. 91 13 14 14. Søknader behandles fortløpende og konfidensielt.