Vi skal åpne nytt og fresht varehus og søker nå etter en dyktig selger med gode kunnskaper innen pc-teknikk og support.
Vi bygger en stor support avdeling hvor vi ønsker å bli oppfattet som det naturlige valg for kunden å henvende seg når de har problemer med sin pc, telefon eller har andre tekniske spørsmål.
Du kommer til å jobbe med klargjøring av pc, mobiltelefoner, TV, feilsøking i programvare og maskinvare, og sist men ikke minst, være en engasjert selger!
Arbeidstid vil variere fra dag, kveld og helg. Stillingen er 60%, men det er gode muligheter for mer om ønskelig på sikt. Det må påregnes endel mer arbeid i forbindelse med åpning av vårt nye varehus.
Hos oss handler det om å bli sett, men også om å få andre til å se deg. Vi vet at det er avgjørende for alle medarbeidere – uansett stilling – at de er informerte, har den kunnskapen de trenger i sitt daglige arbeid, blir involverte og fulgt opp, og får konstruktive tilbakemeldinger.
I POWER har vi et utrykk som vi kaller «mulighetenes arbeidsplass»
Fantastisk? Ja! Det er helt sant, og noe vi skal bevise i årene som kommer. For her i POWER, har vi alltid bruk for dyktige medarbeidere. Uansett situasjon, lavsesong, høysesong eller finanskrise.
Som ny i POWER:
Må jeg nok investere 3-6 måneder for å vise hva jeg kan, og for å vise gode resultater. Kanskje jeg i perioder blir varehusets beste selger? Jeg må vise engasjement når jeg er på lokale og sentrale produktkurs og selgerkurs. Jeg er sulten på å bli en medarbeider med eget ansvarsområde!
Vi ønsker søker med følgende kvalifikasjoner og egenskaper:
- Kunnskap om Windows og Mac
- Erfaring fra bransjen eller annen relevant erfaring
- Trives med kundekontakt
- Er til å stole på og har god prioriteringsevne
- Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
- Løsningsorientert
Som selger i POWER kjenner du deg også igjen i dette:
- Du vet hva du gjør for å forsikre deg om at salget eller jobben blir skikkelig utført.
- Du setter deg inn i kundens behov og ønske.
- Du beholder roen, i til tider stressende og utfordrende situasjoner.
- Du har fokus på å gi kunden en god kundereise og kundeservice, basert på våre verdier.
- Du lærer av dine feil - for alle gjør feil.
Vi skal sammen skape en vinnerkultur med mot, glede og begeistring. Og vi skal sammen nå våre mål!
Velkommen til «mulighetens arbeidsplass» hos oss i POWER!
Søknadsfrist: Snarest
Tiltredelse: Etter avtale