By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
ONEPARK og IPG har utviklet AUTOPAY som erstatter tradisjonelle parkeringsløsninger med billettautomater, bøter og bomanlegg. AUTOPAY sørger for en bekymringsfri, sømløs og kundevennlig parkeringsopplevelse som man burde forvente i 2018. AUTOPAY er den ledende teknologiske parkeringsløsningen innen bilskiltgjenkjenning (LPR) med skreddersydde løsninger som ivaretar gårdeieres, kundenes og leietakeres behov. Ved å prioritere kunden og tilby løsninger som sørger for en bedre opplevelse tar ONEPARK posisjonen som et parkeringsselskap som er litt mer ålreit.
For å sikre og videreutvikle en optimal kundeservice søker vi LEDER KUNDESERVICE. Dersom du opplever at det er deg vi henvender oss til, ikke nøl med å tak kontakt eller gå direkte til SØK på stillingen.Nøkkelord | Kundesenterleder, Lederansvar, Endringsdyktighet, Kundeservice, Utvikling |
Bransjekategori | Eiendom |
Bransje | Analyse |
Alternativ bransjekategori | Personlig tjeneste- og servicebr. |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | OnePark AS |
C.J. Hambroesplass | |
0164 Oslo | |
Nettside | www.onepark.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | 2.4.2018 |
Arbeidsplass | Oslo Sentrum |
Tittel | Leder Kundeservice |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Steinar Jore Senior Rekrutteringskonsulent sj@impact.no +4740011999 |