IT- og Logistikkansvarlig
Vi søker etter en allsidig medarbeider som skal være i front når det gjelder IT, og samtidig utføre en del administrative oppgave. Stillingen rapporterer til Adm.direktør.
Arbeidsoppgaver og ansvar
Arbeidsoppgaver vil være løpende IT- og administrative oppgaver innenfor virksomheten. For eksempel:
- Brukerstøtte og ressursperson på ATLs IT-utstyr
- Videreutvikling av kommunikasjonsmuligheter og alt annet på digitale arbeidsflater
- Ansvarlig for at våre systemer snakker sammen med leverandørers systemer, og koordinere aktiviteter mot eksterne leverandører
- Ansvar for nettbutikkens drift, herunder følge opp ordrer og ha ansvar for lageroptimalisering
- Direkte kontakt med våre medlemmer og bidra med brukerstøtte på nettside og nettbutikk
- Samarbeide med leverandører for å yte best mulig kundeservice overfor våre medlemmer
- Utarbeide og vedlikeholde dokumentasjon og prosedyrer
- Teknisk/praktisk rådgivning og brukerstøtte når det gjelder personvernlovgivning (GDPR)
Kvalifikasjoner og erfaring
- Høyskoleutdanning er en fordel, men relevant IT-erfaring kan erstatte formell utdanning
- Erfaring med hvordan IT kan benyttes for å effektivisere arbeidsprosesser
- Erfaring fra prosjektarbeid
- Relevant erfaring når det gjelder oppfølging av leverandører
- Praktisk erfaring i bruk av Excel
Personlige egenskaper
- Ønske om å tilegne deg ny kunnskap, er proaktiv og løsningsorientert
- Serviceinnstilt
- Analytisk
- Strukturert
- Selvstendig og proaktiv
- Gode samarbeidsevner
- Arbeidsglede og godt humør
Vi tilbyr
- En variert og morsom arbeidsdag i et positivt arbeidsmiljø med teamarbeid og selvstendig ansvar
- Personlige utviklingsmuligheter
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
Dine ansvarsoppgaver vil tilpasses den kompetanse og erfaring du måtte ha. Den som ansettes vil samarbeide tett med Administrasjonssjef + ATLs ressurs- og fagpersoner, samt ha løpende kontakt med medlemsbedriftene. Personlig egnethet blir vektlagt ved alle ansettelser.
Interessert?
Ta kontakt med vår samarbeidspartner på rekruttering, Prime People HR Solutions AS,
v/Gunnar A. Swensen på 909 82 516 eller Jens-Petter Arntzen på 908 27 335.
Søknadsfrist: 22.mars 2018
Søknader vurderes fortløpende.