Hos Amedia står kunden i fokus, noe som preger hele vår kultur. Som CRM Konsulent skal du engasjere gjennom kundereisen ved hjelp av innsiktsbasert og tilpasset kommunikasjon. På denne måten skal vi tilby relevant informasjon, for å dekke deres behov.
Amedia Forbrukermarked ser etter en sterk og tydelig kollega i det tverrfaglige kommunikasjonsarbeidet for våre ulike produktområder, som tør å utfordre det etablerte og komme med nye innfallsvinkler til gjennomføring av arbeidsprosesser.
Ansvaret ligger i å tilrettelegge for at Amedia beholder sine eksisterende kunder og reduserer frafall som følge av utvikling og forbedring av all kundedialog.
Ansvar og oppgaver
- Drift og utvikling av kunde – og lojalitetskonsepter for å sikre optimal kundetilfredshet
- Tilrettelegge og gjennomføre salgs- og bevaringsaktiviteter
- Utvikling og optimalisering av kundedialogen og «kundereisen». Tilpasse kundedialogen til relevante segmenter og sikre personalisering i form av 1:1 kommunikasjon. Fokus på automatisering og digitalisering
- Skal holde seg oppdatert på studier, forskning og trender innen kundedialog og kundereise, og sørge for pilotering/testing knyttet til dette i Amedia
- Koordinerende ansvar på tvers av Amedia mht. læring og erfaringsdeling knyttet til kundeservice, Min side, kundedialog og i hvilke kanaler dette skal skje
- Jobbe tett med øvrige avdelinger for å sikre at funksjonaliteten fungerer og sette krav til videreutvikling
- Drive gjennom standardisering av arbeidsprosesser og anbefalte forbedringsområder
Utdannelse og kvalifikasjoner
- Relevant utdannelse
- 1-3 års relevant arbeidserfaring
- Fordelaktig med kjennskap til Portrait Dialogue og SQL
- Grunnleggende interesse for HTML, CSS og JavaScript
- Fordelaktig med erfaring fra CRM-arbeid der man jobber innsiktsdrevet, metodisk og segmentert gjennom alle kanaler for å verdiøke kundebasen mest mulig
Personlige egenskaper
- Kunde-, markeds- og forretningsorientert
- Ryddig og strukturert
- God gjennomføringsevne
- Evne til å arbeide i team, så vel som selvstendig
- Initiativrik og kreativ
Vi tilbyr
- En spennende stilling i et dynamisk mediemiljø. Amedia Forbrukermarked har et tett samspill med konsernets funksjoner innenfor teknologi, produktutvikling, analyse, markedsføring, salg og redaksjonelle miljøer
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og velferdsordninger
- Karrieremuligheter i et stort mediekonsern
For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Håvard Løkke i Nye og Kloke Hoder, tlf 92055306 eller Marcello Falch i Amedia, tlf 93217795.
Søknadsfrist: snarest
Arbeidssted: Akersgata 34, 0160 Oslo