Er du vår nye kunderådgiver?
Vi trenger flere rådgivere til våre GSE-team, hvor alle ønsker å gi kunden en opplevelse av nyskapende service. Hva er GSE sier kanskje du? Den råeste og mest innovative kundeservicen svarer vi!
GSE står for Get Service Experience, og er kort fortalt en metodikk for interaksjon mellom kunde og kunderådgiver. Metoden gir et helhetlig perspektiv, og sørger på den måten for at vi kan gi den beste kundeopplevelsen. Sammen skal vi styrke lojaliteten og redusere opplevd egeninnsats for kunden – såkalt «effortless happiness»!
GSE er måten vi tenker og jobber – vil du være med på laget?
Arbeidsoppgaver
- Behandle innkommende kundehenvendelser i alle servicekanaler
- Utføre kundeservice etter GSE-metodikk
- Ta eierskap for sine kunder og porteføljer
- Sikre og opprettholde spesialistkompetanse på Gets produkter og tjenester
- Være med å skape en kultur i kundeservice, hvor resultatoppnåelse og opplevelsen av suksess er en del av hverdagen
Ønskede kvalifikasjoner
- Du har relevant arbeidserfaring
- 1 – 3 års høyere utdannelse (relevant arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdannelse)
- Du har teknisk forståelse og har erfaring med PC som arbeidsverktøy
- Du har god fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig
- Du er interessert og nysgjerrig på faglig utvikling
Personlige egenskaper
- Du er initiativrik og har sterk gjennomføringsevne
- Du har evne til å sette deg raskt inn i komplekse problemstillinger og komme med gode løsninger
- Du er ansvarsbevisst og strukturert i oppfølging av kunder
- Du er teamorientert
- Du brenner for å gi Get-kunder individuell og nyskapende service
Vi tilbyr
- God opplæring og kontinuerlig oppfølging
- Et godt og hyggelig arbeidsmiljø
- Meget flotte kontorlokaler på hovedkontoret sentralt i Oslo
Vi gleder oss til å motta din søknad!
Registrer din CV på høyre side. Søknader via andre kanaler vil ikke bli vurdert.
Har du spørsmål vedrørende stillingen er du velkommen til å kontakte Rådgiver Alaa Hamza | alaa@express.no.