Vil du jobbe med CRM i et medieselskap med sterkt fokus på digital innovasjon?
Amedia er blant Europas beste medievirksomheter til å drive digital innovasjon, og vant nylig en av prisene under utdelingen av European Digital Media Awards.
Nå søker vi en CRM konsulent som kan bidra til å skape veien videre. Vi tror du er tidlig i karrieren, brenner for den digitale kundereisen og tør å utfordre hvordan vi skaper gode kundeopplevelser.
Hos Amedia står kunden i fokus, noe som preger hele vår kultur. Ny og bedre teknologi gjør at vi fremover vil kunne kommunisere en-til-en med hver enkelt kunde. Målet er at kundene skal oppleve kommunikasjonen vår som engasjerende, personlig og relevant. Som CRM konsulent skal du bidra til å øke kundelojaliteten gjennom å utvikle kommunikasjon i vårt CRM verktøy.
Ansvar og oppgaver
- Bidra til å øke kundelojaliteten gjennom å utvikle kommunikasjon i vårt CRM verktøy
- Ha ansvar for utvikling, implementering og vedlikehold av kundedialog gjennom viktige faser av kundereisen
- Være en kompetent bidragsyter i arbeid med å utvikle datadrevet kommunikasjon i et helhetlig kundeperspektiv
- Planlegge og gjennomføre aktiviteter og eksperimenter som bidrar til å øke bruken av de ulike produktene våre
- Identifisere muligheter og utvikle ideer for hvordan vi kan gjøre kommunikasjonen med kundene våre mer relevant og personlig
- Drive gjennom standardisering av arbeidsprosesser og anbefalte forbedringsområder
- Teste og videreutvikle kundedialog
Utdannelse og kvalifikasjoner
- Utdannelse på Bachelor eller Master nivå innen f. eks. markedsføring, IT og informasjonssystemer
- Minimum 1-2 års relevant erfaring
- God teknologiforståelse og interesse for HTML og SQL
- Erfaring med CRM og bruk av digitale verktøy i kommunikasjon med kundene vil være en fordel
Personlige egenskaper
- Kunde-, markeds- og forretningsorientert
- Ryddig og strukturert
- God gjennomføringsevne
- Evne til å arbeide i team, så vel som selvstendig
- Initiativrik og kreativ
Vi tilbyr
- En spennende stilling i et dynamisk mediemiljø. CRM har et tett samspill med konsernets funksjoner innenfor teknologi, produktutvikling, analyse, markedsføring, salg og redaksjonelle miljøer
- Konkurransedyktige betingelser
- Gode pensjons- og velferdsordninger
- Karrieremuligheter i et stort mediekonsern
For nærmere informasjon om stillingen ta kontakt med Håvard Løkke i Nye og Kloke Hoder, tlf 92055306 eller Marcello Falch i Amedia, tlf 93217795.
Søknadsfrist: Snarest