Backoffice
Veksthuset Rekruttering AS er et rekrutteringsselskap med spesialkunnskap på personalutleie og rekruttering innen salg, produksjon, håndverk, ledelse, økonomi/regnskap, samt administrative funksjoner i offentlig og privat sektor. Selskapet, med hovedkontor i Oslo og avdelingskontor i Elverum, Hamar, Brumunddal, Trondheim, Otta og Vestfold, samarbeider tett med attraktive bedrifter i disse områdene. Mer informasjon på www.vhr.no
På vegne av vår kunde søker vi etter en backoffice medarbeider. Vi søker etter deg som ønsker å jobbe med ulike backoffice oppgaver 2-3 dager per uke.
Det er ønskelig med snarlig oppstart.
Arbeidsoppgaver
· Fakturabehandling
· Oppfølging av kunder og kundefordringer
· Bistå med lønnskjøring (offentlig rapportering: inntektsopplysningsskjema, egenmeldinger, sykemeldinger), reiseregninger
· Bestilling av kontorrekvisita
· Andre administrative oppgaver
Kvalifikasjoner
· Erfaring fra lignende oppgaver
· Kjennskap til Helios og 24sevenoffice er en fordel
· Generelt gode IT kunnskaper
Personlige egenskaper
· Fleksibel
· Selvgående
· Stor arbeidskapasitet
· Kan håndtere flere samtidige prosesser
Vi tilbyr
· Konkurransedyktige betingelser
· Engasjerende og et godt arbeidsmiljø
Send inn din cv og en kort søknad via linken her.
Nøkkelord | Lønn, Administrasjon, Fakturaarbeid, Fakturabehandling, Backoffice |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Kontormedarbeider / Sekretær |
Alternativ bransjekategori | Økonomi / Regnskap |
Alternativ bransje | Annet |