Brenner du for å yte god kundeservice og løse tekniske utfordringer? Vi søker flere dyktige konsulenter til 1. og 2. linje i vår ServiceDesk.
Dette er en spesielt god mulighet for deg som er nyudannet innen IT, men også for deg som allerede har erfaring med IT-support og ønsker deg en spennende hverdag med store utviklingsmuligheter.
Du må være flink med kundeservice og trives med å snakke med brukere. I tillegg er det en fordel om du har allsidig erfaring innenfor IT da det tekniske omfanget av sakene som løses er stort.
Stillingen inngår i ServiceDesk, og rapporterer til Leder for ServiceDesk Birigitte Ramsvik.
Arbeidsoppgaver
- Være første kontaktpunkt ved brukerhenvendelser på telefon og epost
- Feilsøking og feilretting
- Brukerstøtte
- Onsite support
Vi ser etter deg som har
- IT-relatert utdannelse
- God basiskunnskap innen IT
- Erfaring med Active Directory, Exchange og klient
- Flytende norsk og gode engelsk kunnskaper
- Gode kommunikasjonsferdigheter
Viktige egenskaper
- Brenner for god kundeservice
- Er selvstendig
- Trives i høyt arbeidstempo
- Strukturert og ansvarsbevisst
- Får ting unna
Vi tilbyr
- En spennende arbeidsplass med engasjerte kollegaer og et sterkt faglig miljø
- Gode utviklingsmuligheter i et internasjonalt driftsmiljø
- Kurs og sertifiseringer
- Gode ansatt ordninger, forsikringer og pensjonsordning
- Høy trivselsgrad!
- Fine lokaler i Oslo sentrum med kort vei til kunder og offentlig kommunikasjon
Vil du være med på drømmelaget?
Kontakt Line Löfgreen dersom du har spørsmål om stillingen. Aktuelle kandidater inviteres fortløpende til intervju.