Som Head of Service vil du tilrettelegge for at Epicenters medlemmer møter sine behov. Du er ansvarlig for servicen på Epicenter og skal sørge for optimal kundeservice og opplevelse. Du vil være med å etablere et serviceteam og bidra med å videreutvikle servicekonseptet. Arbeidsoppgavene er varierte og du må kunne ta tak i store så vel som små oppgaver. Herunder håndtere forespørsler fra medlemmer og gjester, følge opp leverandøravtaler, ha kontoransvar og oversikt over bygget. Head of Service vil ha ansvar for øvrige service managere, og jobbe tett med andre funksjoner på Epicenter. Med deg på laget får du et sterkt team i ryggen, som kan vise til stor suksess der de har etablert seg.
Ansvar og arbeidsoppgaver:
- Sørge for at Epicenters fasiliteter fungerer til enhver tid
- Kundeservice, herunder bistå og ivareta medlemmer, samt ta imot og vise frem Epicenter for ulike interessenter
- Bidra i gjennomføring av arrangementer organisert av Epicenter og deres kunder
- Kontoransvar, herunder registrering av medlemmer i CRM systemer, kundebehandling, kontaktpunkt for leverandører, administrering av inventar, innkjøp og avtaler, booking av arrangementer og møter for medlemmer og gjester.
- Personalansvar for Service Managere, herunder koordinering av vaktplan, resepsjon - og conciergetjenester, åpning/og stenging av bygget
- Ansvar for oppfølging, vedlikehold og renhold av Epicenters lokaler og inventar.
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper
Vi ser etter deg som har erfaring fra en tilsvarende rolle, gjerne fra hotell, konferanse, butikk eller event. Det er en fordel om du har interesse for innovasjon og teknologi, og har jobbet med denne type kompetansekrevende miljøer. Du er en problemløser og har kontroll på det som skjer rundt deg. Du har en utpreget serviceinnstilling og strekker deg lagt for å bistå medlemmer og representere Epicenter på god måte. Du er positiv, strukturert og selvgående. Videre er du relasjonsorientert og komfortabel med å lede et team til å nå sine mål. I oppstartsfasen må du være villig til å ha fullstendig ansvar for servicen på Epicenter over en periode.
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i Orion & Partners AS, Svein Sørensen 950 09 983 eller Emilie Holthe 930 24 433.