På vegne av vår kunde, et ledende forretningsadvokatfirma i Oslo, søker vi en positiv, profesjonell og serviceinnstilt resepsjonist med gode samarbeidsevner.
Stillingen er et svangerskapsvikariat med oppstart september 2018.
Arbeidstid: 08:00 - 16:00
Selskapet holder til sentralt i Oslo med kort gangavstand til offentlig kommunikasjon.
Aktuelle kandidater vurderes fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
- Resepsjon – ta imot besøkende
- Leverandørkontakt
- Postbehandling
- Arkivering – både fysisk og digitalt arkiv
- Håndtere bestillinger til ulike arrangementer, restauranter, etc.
- Forberedelser til nyansatte – blomster, adgangskort, o.l.
- Annet forefallende kontorarbeid
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Meget gode samarbeidsevner
- Profesjonell, positiv og serviceinnstilt
- Høy etisk standard
- Strukturert, kvalitetsbevisst, og grundig
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- God erfaring med Office pakken
- Trives i et formelt miljø
Vi tilbyr:
- Formelt og hyggelig arbeidsmiljø
- Gode betingelser
- Et dynamisk arbeidsmiljø preget av høy faglig kompetanse i alle ledd
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med senior rekrutteringskonsulent Kristoffer Hørven i ABC Personell på tlf: 22 98 93 99 eller e-post:
kristoffer@abcpersonell.no.