Vi søker erfaren «tusenkunstner» til 2.linje support!
Du har gjerne flere års erfaring fra 2.linje support, tatt noen sertifiseringer og trives med å bistå både dine kolleger og kunder i tekniske utfordringer. Våre kunder vil gi deg komplekse problemstillinger og samtidig vil du få mulighet til faglig påfyll gjennom vårt sertifiseringsprogram. Hovedoppgavene vil være å løse eskalerte saker, avvik og utvikle brukerdokumentasjon i samarbeid med Service desk og prosjekt-/leveranseansvarlig. Du skal, gjennom våre kunder og partnere, bidra til å sikre markedets beste kundetilfredshet og tilrettelegge for den operasjonelle verdikjeden. Har du erfaring fra å jobbe Onsite samt å være Technical Account Manager (TAM) er du den vi ser etter.
I Itera jobber vi prosjektorientert i tverrfaglige team med utvikling, infrastruktur og test sammen med kollegaer i både Norge, Danmark, Ukraina og Slovakia. Vi samarbeider tett med våre kunder for å sikre de beste løsningene, så kundekontakt vil være en viktig del av jobben.
Stillingsinnhold og ansvar:
- Fagfelt på 2. linje
- Bistå saksbehandler i forbindelse med feilretting
- Dokumentere kjente feil og problemer
- Lage løsninger på kjente feil og problemer
- Eskalere endringsbehov til forretningsledelsen
Din kompetanse og bakgrunn:
Du trenger ikke være ekspert, breddekompetanse er noe vi vektlegger til denne stillingen.
- Relevant bachelor- eller mastergrad
- Relevante sertifiseringer kan kompensere for manglende utdannelse
- Erfaring med
- Windows Server 2016
- Deployment
- VDI/Citrix
- Azure
- WIN10
- Office 365
- MSI og App-V, Driverhåndtering Windows
- Gode norsk- og engelskkunnskaper
I tillegg er det en fordel at du har kjennskap til ISO 27001 og ITIL.
Vi ser etter deg som er:
- Selvstendig og løsningsorientert
- Effektiv, kvalitetsbevisst og får ting gjort
- Lærevillig og nysgjerrig
- Analytisk og strukturert
- Omgjengelig, samarbeidsvillig og lett å like
Hos Itera vil du:
- Få en personlig kompetanseplan og tett oppfølging fra leder
- Bli del av et godt miljø
- Arbeide i moderne lokaler i Nydalen, rett ved T-banen
- Bidra på innovative, utfordrende og nyskapende prosjekter.
- Kunne delta på flere sosiale sammenkomster gjennom året: Løping og sportslag, Kick-Off, sommerfest, prosjektmiddager, MAD-night, avdelingsfester mm.
I Itera verdsetter vi hverandres kompetanse og lidenskap. Det som inspirerer oss er faglig utvikling, nyskapning gjennom godt samarbeid, og å ha det gøy på jobb. Vi ser etter folk som deler vårt mantra: «Make a difference»!
Hvis du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen ønsker vi gjerne å snakke med nettopp deg!
Nøkkelord | Windows, Teamwork, Customer care, ITIL, ITIL Service Operation, Service Operation, 2. linje support, Service minded, Microsoft, Citrix, Office 365, MSI pakketering, Support 2-3 linje, Support, Infrastructure, Operations, Azure, Windows 10, Deployment |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Support |