NSB har 2,3 millioner nedlastninger av NSB-app, selger 40.000 digitale billetter om dagen, har 2,7 millioner profiler og 160.000 daglige brukere av digitale tjenester. Dette er et fantastisk grunnlag å bygge nye digitale tjenester på. For å realisere NSB-konsernets digitale satsning styrkes nå avdeling for digitale kundetjenester. NSB har besluttet å bygge opp et innovativt kompetansemiljø preget av engasjement og gjennomføringsevne!
Arbeidsppgaver
Personlige egenskaper
Vi tilbyr
NSB er en fleksibel og tilpasningsdyktig arbeidsgiver som tilbyr faglige og personlige utviklingsmuligheter og konkurransedyktige arbeidsbetingelser. Utover dette får du gode rabatter på togreiser til deg og familien, både i inn-og utland og fine treningsmuligheter og flott kantine i moderne lokaler i Oslo sentrum.
Tar du utfordringen? I så fall gleder vi oss til å høre fra deg!
Nøkkelord | Microsoft Dynamics CRM, Forretningsutvikling |
Bransjekategori | Transport / Logistikk / Varehus / Innkjøp |
Bransje | Landtransport |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Forretningsutvikling |
Arbeidsgiver | NSB AS |
Schweigaardsgate 23 | |
0191 OSLO | |
Nettside | www.nsb.no |
@nsb_no | |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo sentrum |
Tittel | CRM forretningsutvikler |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anita Røed Seniorkonsulent aro@assessit.no +4794168501 |
Knut Krogsæter Partner kkr@assessit.no +4793019289 |