På vegne av vår kunde, et ledende forretningsadvokatfirma i Oslo, søker vi en selvgående og proaktiv medarbeider til deres kontordriftsfunksjon.
Dette er en variert stilling med ansvar for løpende ettersyn av kontorene og de sosiale fasiliteter, ulike mindre reparasjoner og vedlikehold, oppfølging av leverandører samt koordinering av interne flytteprosesser herunder informasjon og koordinering med medarbeidere. Aktuelle kandidater kan ha bakgrunn som håndverker eller erfaring fra tilsvarende stilling.
Selskapet holder til sentralt i Oslo med kort gangavstand til offentlig kommunikasjon.
Fast arbeidstid er kl. 08:00 - 16:00. Noe fleksibilitet er nødvendig ved at enkelte prosjekter kan bli lagt til kveld/helger. Stillingen er foreløpig et vikariat. Snarlig oppstart.
Aktuelle kandidater vurderes fortløpende.
Arbeidsoppgaver:
- Løpende ettersyn og vedlikehold av kontorene og deres fellesfasiliteter
- Oppfølging av de ulike leverandører som bl.a. gårdeier, renholdsfirma, makulering/gjenvinning, kontormøbler- og rekvisitaleverandør, alarmselskap, o.l.
- Koordinering av interne flyttinger og vedlikeholdsprosjekter. Innhente prisoverslag og riktig kompetanse til de ulike prosjekter
Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:
- Meget gode samarbeidsevner
- Positiv, initiativrik og serviceinnstilt
- Stor gjennomføringsevne
- Trives i et formelt miljø
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Gjerne erfaring fra tilsvarende stilling
Vi tilbyr:
- Formelt og hyggelig arbeidsmiljø
- Gode betingelser
- Et dynamisk arbeidsmiljø preget av høy faglig kompetanse i alle ledd
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med senior rekrutteringskonsulent Kristoffer Hørven i ABC Personell på tlf: 22 98 93 99 eller e-post:
kristoffer@abcpersonell.no.