By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Broadnet og Homenet skal bli best på kundetilfredshet. For å nå denne målsettingen søker vi etter en leder med driv og entusiasme og som har operativ erfaring fra fagområdet. Du må ha evne til å gjennomføre nødvendige tiltak og prosjekter, kunne arbeide analytisk og strukturert samt ha god gjennomføringsevne og besluttsomhet. For å lykkes i denne stillingen tror vi du må kunne trives både med selvstendig arbeid og å jobbe sammen med dyktige kollegaer. Du bør har gode relasjonsbyggende egenskaper og være opptatt av å fremme samarbeid mellom selskapets avdelinger. Du vil være en del av avdelingens ledergruppe og rapportere til Head of Customer Services.
Arbeidsoppgaver:
For mer informasjon om stillingen er du velkommen til å ta kontakt med Head of Customer Service hos Broadnet, Ronny Greipsland, på tlf. 47 39 70 48 eller Anja Berglihn hos Qualified Professionals på tlf. 98 42 42 92. Broadnet samarbeider med Qualified Professionals om denne rekrutteringen. For å søke på stillingen klikk "søk her". Du kan søke med din LinkedIn profil, med jobbreg eller direkte på linken. Vi ser frem til å høre fra deg.
Nøkkelord | Lederansvar, Manager, Quality Control, Kundetilfredshet, Kundesenterleder, Head of customer Service, Customer Service, QA, Kundesenter |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | Salg / Markedsføring |
Alternativ bransje | Kundesenter |
Arbeidsgiver | Broadnet AS |
Skibåsen 33 H | |
4636 Kristiansand | |
Nettside | www.broadnet.no/ |
Tiltredelse | etter avtale |
Lønn | etter avtale |
Søknadsfrist | 2018-08-19 |
Arbeidsplass | Kristiansand |
Tittel | Customer Quality Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anja Berglihn Rådgiver / Partner Anja.berglihn@q-p.no +4798424292 |
Ronny Greipsland Head of Customer Service +4747397048 |