Sandvoldgruppen skal ansette en serviceinnstilt og proaktiv Office manager for å drive kontoret. I tillegg vil stillingen bidra på regnskapsføring for alle selskapene i gruppen. Vi søker deg som tar initiativ, arbeider strukturert og nøyaktig, har et iboende kundefokus, og god regnskapskompetanse.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvarlig for resepsjonsfunksjonen
- Kontraktshåndtering i eiendomsporteføljen
- Løpende regnskapsførsel og rapportering
- Videreutvikle og digitalisere arkivfunksjonen
- Forbedre faste data i forvaltningssystemet
- Håndtere innkommende og utgående post og fakturaer
- Ansvarlig for lunsj og møteromservering
- Innkjøp av kontorrekvisita og håndtering av tilhørende avtaler
- Bidra til å forenkle og automatisere rapportering og andre rutiner
- Generelt administrativt arbeid
Kvalifikasjoner:
- Høyere relevant utdannelse
- Erfaring med regnskap og rapportering
- Interesse og/eller erfaring fra eiendom
- Avansert bruker av Microsoft Office, og effektiv bruker av IT som arbeidsverktøy
- Erfaring fra Visma og Fenistra er en fordel, men ikke et krav
- Meget gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner
- Gjerne er faring fra familieeid selskap, advokatfirmaer eller tilsvarende
Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt og initiativrik
- Strukturert, selvstendig og løsningsorientert
- Proaktiv og med god gjennomføringsevne
- Er nøyaktig og opptatt av å levere kvalitet
- Samarbeider godt med andre, og er en aktiv bidragsyter til arbeidsmiljøet
- Energisk og meget god arbeidskapasitet
For ytterligere informasjon er du velkommen til å kontakte Capus ved Partner Kristian Lennertzen på 916 16 073 eller Research Manager Nathalie Smulders på 470 83 841. For å komme i betraktning til stillingen må du søke via linken «Søk på stillingen».
Søknadsfrist: Snarest. Søknader behandles fortløpende.