By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Som teamleder vil du ha ansvaret for å bygge opp dette teamet i avdelingen Nye kundetjenester og å drive den daglige utviklingen i teamet. Teamet har allerede noen ressurser på plass, og rekrutteringen gjøres av Nye kundetjenester. Teamet er ansvarlig for å etablere API-er som skal kunne benyttes av eksisterende og nye kanalteam. Samtidig må teamet som første prioritet også etablere eget kanalteam for nye tjenester. Som teamleder vil en av de viktigste oppgavene være å sikre at teamet ser helheten i tjenestene på tvers av organisasjon og kanaler.
Vi har noen forventninger til deg.
● Du driver engasjementet hos teamet fremover, ved å være til stede, hjelpe dem og inspirere dem.
● Du sørger for at teamet er tverrfaglig og har riktig kompetanse
● Du har erfaring fra å lede digitale UX-prosjekter
● Du ivrer etter å designe et helhetlig designprodukt, fra konsept og frem til ferdigstillelse av en fullverdig brukeropplevelse, som er basert på forretningsstrategi, teknologi og kundebehov
● Du vet at svaret finnes hos kundene våre
Arbeidsoppgaver:
● Være ansvarlig for DPI-teamet og dette teamets prestasjon
● Følge opp resultater og rapportere disse
● Utvikle teamet og sørge for at medarbeiderne til enhver tid er i posisjon til å levere på forventningene
● Bidra aktivt med ideer og initiativ for å utvikle tjenestene våre videre
● Fasilitere workshops og forankring
Det kan også være aktuelt å delta i andre aktiviteter som inngår i prosjektet eller andre prosjekter.
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Sentrale forutsetninger for å lykkes
· Erfaring fra flere prosjektmetodikker som Lean, lean startup og designtenkning
· Dokumentert erfaring med produktledelse/ledelse av tverrfaglige team
· Høyere utdanning
· God erfaring med forankring og fasilitering
· - God kunnskap og erfaring med digitale måleverktøy
Fordel at konsulenten har erfaring med
· Endringsprosjekter i større virksomheter i privat eller offentlig sektor
· Kommunisere prosjekter og resultater til et mangfold av målgrupper
· Smidig prosjektledelse
Nøkkelord | Team leader experience, Team Coaching, Team management |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (21.8) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Teamlead |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |