Itera Service Operations søker en meget erfaren og dedikert eier av Incident Management prosessen. Som Incident Manager skal du sørge for at hendelser blir håndtert riktig i henhold til prosessbeskrivelser. Du vil inneha en viktig nøkkelrolle i Service Operations.
Hovedoppgavene dine vil være:
Vi ønsker at du skal trives og tilbyr deg:
I Itera verdsetter vi hverandres kompetanse og lidenskap. Det som inspirerer oss er faglig utvikling, nyskapning gjennom godt samarbeid, og å ha det gøy på jobb. Vi ser etter folk som deler vårt mantra: «Make a difference». Om du kjenner deg igjen i denne beskrivelsen ønsker vi å høre fra deg!
Søknader vurderes fortløpende - vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | Service Operation, Incident management, Prosess Management, Incident Manager, IT Operation, Managed Services, Drifting av IT systemer, IT Operations Management, IT Operations |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Arbeidsgiver | Itera |
Nydalsveien 28 | |
0422 Oslo | |
Nettside | www.itera.no |
Søknadsfrist | 28.09.2018 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Incident Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anders Lyngstad Service Desk Manager anders.Lyngstad@itera.no +4795077596 |
Helene Langerud HR Konsulent helene.langerud@itera.no +4791629066 |
Mari Cecilie Bjørnstad Grotli Rekrutteringskonsulent mari.cecilie.grotli@itera.no +4747657831 |