Vi rekrutterer til en stilling for vår kunde Boozt Fashion AB. De vokser og søker en serviceminded person til e-handel på nett som er flink til å kommunisere. Boozt.com er en nettbutikk med klær, sko og accessories til hele familien. Siden oppstart i 2009 har de tilbudt sine kunder en fantastisk shoppingopplevelse med daglige nyheter, et bredt utvalg og ikke minst gode tilbud.
Arbeidsoppgaver:
- Inngå i et kundeserviceteam som tar imot henvendelser ifra flere land
- Du vil tilhøre det norske teamet og ha ansvar for at norske kunder får den beste opplevelsen
- Hjelpe kunder på telefon, chat og mail vedrørende bestillinger, kampanjer, produktinformasjon, leveranse og reklamasjon
- Oversettelse av produktinformasjon
- Arbeidstider: 08.00 – 17.00 samt 10.00 – 19.00.
Erfaring:
- Erfaring ifra butikk eller kundeservice
- Behersker norsk på et høyt nivå både skriftlig og muntlig
- Behersker engelsk på et godt nivå både skriftlig og muntlig
Vi ser etter deg som:
- Er positiv, ansvarsbevisst og nøye.
- Bidrar positivt til felleskapet og er hjelpsom mot kollegaer
- Er flink til å samarbeide og er opptatt av egne resultater
- Trives med kundeservice og er dyktig i kommunikasjonen med kunder
Vi kan tilby:
- En spennende og morsom stilling i en internasjonal og inspirerende bedrift i vekst
- Gode utviklingsmuligheter for riktig kandidat
- Flotte lokaler med bra beliggenhet i forhold til offentlig kommunikasjon
- Bra betingelser og personalrabatter
Er dette din nye jobb? Ikke nøl! Vi leser søknader fortløpende. Vennligst registrer deg og last opp CV og søknad på
www.jksgroup.se. Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med Frida Borg på +46 40 10 12 19.