Front Systems søker teknisk supportkonsulent (2.linje)
Om Front Systems
Front Systems er et heleid norsk selskap som siden 2007 har designet og utviklet den ledende fashion retail-plattformen i Norge. Dette gir butikkene muligheten til å få full kontroll på vareflyten, analysere nøkkeltall og ta kvalifiserte beslutninger for økt omsetning.
Vi digitaliserer motebutikker! Vi er i sterk vekst og håndterer i dag rundt ti prosent av kleshandelen i Norge med butikkjeder som blant annet Høyer, Follestad, Ferner Jacobsen, Tatler og Retro. Vi er i dag 26 ansatte som holder til i moderne lokaler på Lysaker og utvider stadig teamet med et ungt og innovativt miljø i fokus. I Front Systems vil du være med å forme og skape en arbeidsplass du er stolt av. Som vår kollega vil du også få muligheten til å bidra til innovative, utfordrende og nyskapende prosjekter.
Hvem ser vi etter
En person med høyere utdanning inne IT og/eller relevant arbeidserfaring som motiveres av varierte arbeidsoppgaver og utfordringer. Som supportkonsulent på 2. linje må du være en strukturert, teknisk og analytisk person som har kunden i fokus og evne til å jobbe selvstendig, men også være en god teamplayer. Du vil jobbe med å supportere kundene våre via Zendesk og telefon, samt ha ansvar for å vedlikeholde knowledge-basene og sørge for at man leverer iht. SLA. Kvelds og helgevakter kan forekomme.
Du kommer til å jobbe med
• Support med ZenDesk som ticketsystem.
• Analyse av supportytelse, KPI og utbedre tiltak for å effektivisere support
• Vedlikehold av innholdet i Confluence (intern-wiki/KB)
• Vedlikehold av innholdet på Hjelpsenteret/Wordpress (ekstern-wiki/KB)
• Windows OS og iOS
• Kveldssupport (17-21) og helgesupport (lør: 10-19) - skiftordning
Det er en fordel om du har kunnskap om eller kjennskap til
• Problemløsning på HW og SW
• IT Service Management (ITIL)
• Varehandel og butikkdrift
• Klientdrift
• Infrastruktur
• SQL
Du er
• Løsningsorientert, analytisk og god til å feilsøke
• Ikke redd for å ta saker i egne hender
• Flink til å dokumentere
• Strukturert
• Pliktoppfyllende
• Selvgående - har evne til å jobbe selvstendig
• Evne til å jobbe i team, dele kompetanse og kunnskap
• Kundefokusert - serviceminded
• Tar ansvar og er opptatt av kvalitet, prosess og sluttresultat
• Flytende norsk muntlig
• Høy arbeidskapasitet og glad i arbeidslivet
Hva kan vi tilby deg?
• Lønn – konkurransedyktig
• Lokaler – helt nye
• Lunsj – god
• Treningsabonnement
For mer informasjon om Front Systems, vennligst besøk www.frontsystems.no
Kontakt
Vil du vite mer om Front Systems og denne stillingen, kan du ta kontakt med Kjetil Ramdal på
telefon 94139901 eller epost kjetil@vhr.no.
Send inn din CV og en kortfattet søknad via linken «søk på stillingen».
Nøkkelord | IT Hardware/Software, Support, 1. og 2. linje, Teknisk Support, Analyse, SQL |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Annet |