Vi søker etter erfaren Service Manager - Infrastruktur med ansvar for tjenesteleveranser innen infrastruktur, leverandørstyring og avtaleforvaltning!
Stillingen som Service Manager - Infrastruktur er plassert i avdeling for Technology and Service Delivery i Trondheim, med mange spennende og utfordrende oppgaver innen tjenesteforvaltning, SLA-oppfølging og kontinuerlig forbedring.
Vi søker en medarbeider som har/er:
Ansvarsområder:
Sikre at spesifikke tjenester i produksjon leveres i henhold til SLA, sikre at tjenester gjenopptar normal drift raskest mulig ved incidents, og administrere arbeid med å finne rotårsaker ved gjentagende feil på tjenester/systemer i produksjon.
Hvorfor jobbe i Matiq:
Ta kontakt med seniorkonsulent Victor Ekpete i Assessit AS for mer informasjon eller send din søknad snarest via søkeknappen. Alle kandidater blir håndtert konfidensielt, også overfor oppdragsgiver om ønskelig.
Nøkkelord | SLA oppfølgning, Kontinuerlig forbedring, Avtaleforvaltning, IT, Tjenesteleveranser, Leverandørstyring, Infrastruktur |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Drift av applikasjoner og infrastruktur |
Arbeidsgiver | Matiq AS - en del av Nortura! |
Abels gate 7 | |
7030 TRONDHEIM | |
Nettside | www.matiq.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | 21.10.2018 |
Arbeidsplass | Trondheim |
Tittel | Service Manager - Infrastruktur |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Victor Ekpete Seniorkonsulent vek@assessit.no +4790089001 |