By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Kunden skal modernisere sine systemer for forvaltning av lån og tilskudd i tillegg til saksbehandling. Egenutviklede systemer skal byttes ut, og nye applikasjoner som passer morgendagens brukere og prosesser skal anskaffes. Kunden er et statlig forvaltningsorgan og er underlagt lov om offentlige anskaffelser.
Etter planen vil forhandlingene foregå våren 2019. Vi søker en forhandlingsleder med assistent til å bistå oss.
Assistentens oppgaver vil være å bistå inn i forhandlingene blant annet som referent. Forhandlingslederen er ansvarlig for oppgavene til assistenten og vil lede assistenten.
Ansvarsområder og oppgaver:
Det kan også være aktuelt å delta i andre aktiviteter som inngår i prosjektet eller andre prosjekter.
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Andre ønskelige kvalifikasjoner
Nøkkelord | Forhandlinger |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Drammen |
Tittel | Forhandling |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 2 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |