By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Vi søker deg som vil ta et operativt og strategisk ansvar for noen av våre kunder som er blant de ledende innen retailbransjen i landet. Dette innebærer hovedansvaret for forvaltning og forretningsutvikling av egen kundeportefølje. Sentrale arbeidsoppgaver er ledelse av tilbuds- og salgsprosesser, forhandlinger, og etablering og videreutvikling av relasjoner på ulike nivåer. Du vil lede kundeteam og prosjekter, og sikre godt samspill mellom disse teamene og resten av organisasjonen.
Det forventes at du innehar en oppdatert kompetanse på Lindbak sin løsningsportefølje og at du evner å formidle dette videre til kundene. Du vil også ha ansvaret for gjennomføring av kundeundersøkelser og andre aktiviteter som sikrer at vi alltid har engasjerte og fornøyde kunder. Stillingen krever tett samarbeide med andre avdelinger og rapporterer til vår Salgs- og Markedsdirektør
For å lykkes i stillingen tror vi du har følgende kvalifikasjoner:
· Relevant utdannelse på høyskolenivå og solid erfaring fra IT-løsningssalg og kundeutvikling.
· Kunnskap om retail og helst erfaring med leveranser til denne bransjen.
· Dyktig relasjonsbygger som evner å arbeide både selvstendig og i team.
· Strukturert, målrettet og flink til å prioritere mellom arbeidsoppgaver.
· Erfaring med å koordinere ressurser og lede kommersielle prosjekter.
· Sterk på kommunikasjon og har en god formuleringsevne, både skriftlig og muntlig.
· Stor arbeidskapasitet og at du trives med en, til tider, hektisk arbeidsdag.
· Setter din ære i å nå dine egne og våre mål og fremstår som en ambassadør overfor våre kunder.
Som ansatt i Lindbak Retail vil du bli en del av et entusiastisk og profesjonelt miljø, som har fokus på medarbeiderutvikling og trivsel. Selskapet holder til i moderne lokaler på Bryn i Oslo. Lindbak tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode muligheter for egen karriereutvikling.
Ta kontakt med vår partner på rekruttering, Kaluna AS v/Sverre Palm 46 88 46 15 hvis du ønsker mer informasjon, eller søk stillingen snarest, gjennom linken.
Nøkkelord | B2B Sales, Retail, Solution selling, IT & Sales consulting, Sales Management, Key Account Development, retail b2b, Key Account Management, Key Account Manager, Sales, Key Account Manager KAM |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Forretningsutvikling |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Salg og markedsføring |
Arbeidsgiver | LINDBAK RETAIL SYSTEMS AS |
Nils Hansens vei 2 | |
0667 Oslo | |
Nettside | www.lindbakretail.no/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Strategisk kundeansvarlig |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Sverre Palm Partner i Kaluna AS spa@kalunanordic.com +4746884615 |