By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
For vår kunde, som er et av Norges ledende forretningsadvokatfirmaer, søker vi en dyktig assistent med relevant erfaring som advokatsekretær eller assistent innen finanssektoren/ professional services. Stillingen er et vikariat.
I stillingen er det viktig med god brukerkompetanse i MS- Office og Adobe Pro. Gjerne også erfaring fra arbeid med elektroniske dataromsløsninger. Stillingen vil være knyttet opp mot en leveranse i et prosjekt. Vi søker derfor etter noen med høy arbeidskapasitet, som har mulighet til å arbeide ekstra ved behov. Det kan også være aktuelt med bistand på andre områder ved behov.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Personlige egenskaper
Vi tilbyr
Dersom du har spørsmål knyttet til stillingen er du velkommen til å ta kontakt med rekrutteringskonsulent Vegar Mørk i ABC Personell på telefon 22 98 93 92 eller e-post vegar@abcpersonell.no
Nøkkelord | Sekretær, Administration Assistant, Prosjektassistent, Advokatsekretær, Advokatassistent |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Kontormedarbeider / Sekretær |
Arbeidsgiver | ABC Personell AS |
Youngstorget 4 | |
0161 OSLO | |
Nettside | www.abcpersonell.no |
@abcpersonell | |
Tiltredelse | Snarest |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Prosjektassistent/ Advokatassistent |
Sektor | Privat |
Omfang | Vikariat |
Antall stillinger | 1 |
Vegar Mørk Rekrutteringskonsulent vegar@abcpersonell.no +4722989392 |