By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Driftskonsulenten skal inngå som en del av bemanningen hos kundens IT Operasjonssentral.
Oppgavene består i hovedsak av håndtering av incidents og requester knyttet til fagsystemer.
Arbeidet som driftskonsulenten skal utføre foregår primært på hverdager mellom 08-16, men noen ubekvemme arbeidstider må påregnes.
For å lykkes i rollen er det en fordel å ha evnen til å sette seg inn i komplekse problemstillinger. Videre trengs det kontinuerlig forbedring av prosesser og in-house utviklede løsninger, dette være seg både script, kompilert kode, databasespørringer/jobber etc. Det er derfor en fordel om du har interesse og forståelse for programmering.
Kandidaten må også kunne inngå i gjeldende ordning for bakvakt, som skal dekke resten av døgnet.
Bakvakten er en såkalt «sovende» vakt som er operasjonell utover Operasjonssentralens kjernetid. Bakvakten agerer primært på SMS varsling som er konfigurert for kritiske avvik på kunden sine fagsystemer, men det kan også forekomme spørsmål på telefon fra pressevakt, kundefront o.l.
Vaktordningen rulleres ukentlig mellom Operasjonssentralen faste medarbeidere.
Det kan også være aktuelt å delta i andre aktiviteter som inngår i prosjektet eller andre prosjekter.
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Nøkkelord | ITIL, SQL, Overvåkingsløsninger |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest på nyåret |
Søknadsfrist | Snarest (20.12) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Driftkonsulent |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |