By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Driftskonsulenten skal inngå som en del av bemanningen på en felles Operasjonssentral. Arbeidet vil foregå i Oslo. Oppgavene består i hovedsak av håndtering av incidents og requester knyttet til den felles billettløsningen. I tillegg til å håndtere tekniske henvendelser, må også konsulenten bistå i feilanalyse og tilstandsovervåkning. Konsulenten må også kunne sette opp overvåkning, dashboard og rapporter.
Arbeidet innebærer også utstrakt dialog med både samarbeidspartnere og leverandører.
Det kan også være aktuelt å delta i andre aktiviteter som inngår i prosjektet eller andre prosjekter.
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Sentrale forutsetninger:
Nøkkelord | ITIL, SQL, Confluence, Jira |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (20.12) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Driftskonsulent |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |