By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Markedet for kortbetalinger er i stadig vekst og utvikling, og vi søker etter en målbevisst, fremoverlent og forretningsorientert Key Account Manager (KAM) som skal være med å utvikle selskapets videre satsning i det norske markedet.
Som KAM har du en selvstendig rolle. Du er ansvarlig for å håndtere våre største norske og nordiske kunder ut fra et strategisk, taktisk og operasjonelt perspektiv. Det betyr at du skal utvikle sterke forretningsrelasjoner med både eksisterende og nye kunder, og sikre disse konkurransedyktige tjenester innenfor betaling. Med støtte fra produktsjefer og spesialister vil du jobbe i team mot store kunder i krevende salgsprosesser.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Vår nye KAM er selvgående og har evnen til å bygge og vedlikeholde kommersielle relasjoner. Videre evner du å skape resultater. Stillingen byr på utfordrende arbeidsoppgaver både innen salg og kundeledelse i et stimulerende og profesjonelt arbeidsmiljø i vekst. KAM vil rapportere til Head of Commerce i Norge.
Swedbank Group Commerce har i dag 11 ansatte i Norge og holder til sentralt i Oslo.
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og gode ordninger for pensjon, forsikringer og lån.
Nøkkelord | Forhandlinger, Commerce, Prospektering, KAM, Kundeportefølje |
Arbeidsgiver | Swedbank Norge |
Filipstad Brygge 1 | |
0115 OSLO | |
Nettside | www.swedbank.no |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Key Account Manager |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
André Herlofsen Partner/MD andre.herlofsen@financepeople.no +4793480266 |