By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
En av våre viktigste strategiske satsinger er å utvikle markedets mest effektive verdikjede. Et ledd i dette arbeidet er å styrke vår Supply Chain avdeling med to nyopprettede stillinger: Kategoriansvarlig Innkjøp og Business Development Manager - Supply Chain
Som Kategoriansvarlig innkjøp vil du ha ansvaret for å kjøpe inn varer innenfor relevante kategorier. Innkjøpene skal tilfredsstille våre mål for leveringspresisjon, servicegrad og gjennomløpshastighet, og ikke minst, bidra til høy kundetilfredshet.
Av konkrete oppgaver kan nevnes:
Stillingen rapporterer til teamleder Planlegging, innkjøp og produksjon
Som Business Development Manager – Supply Chain vil du lede og/eller delta i utviklingsprosjekter innenfor verdikjeden og bidra til at Brav blir ansett for å være en innovativ og moderne logistikkpartner.
Av konkrete oppgaver kan nevnes:
Stillingen rapporterer til teamleder Analyse og kontroll.
Ønsket bakgrunn for begge stillinger:
Personlige egenskaper:
Foretrukket arbeidssted for begge stillinger: Lillehammer
For mer informasjon om stillingene, kontakt våre rådgivere i Orion Search, Jannicke Martinsen tlf. 419 01 490 /Trond Rønningen tlf. 992 62 590.
Vi imøteser søknad og CV gjennom Orions søketjeneste snarest.
Nøkkelord | Digitalisering, Logistikk, Innkjøp, Analyse, Supply Chain, LEAN |
Bransjekategori | Varehandel |
Bransje | Varehandel |
Arbeidsgiver | Brav Norway AS |
Blåswixvegen 5 | |
2624 Lillehammer | |
Nettside | www.brav.com/ |
Søknadsfrist | Snarest |
Arbeidsplass | Lillehammer |
Tittel | Kategoriansvarlig innkjøp og Business Development Manager - Supply Chain |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 2 |
Jannicke Martinsen Daglig leder/rådgiver jannicke@orion.no +4741901490 |
Trond Rønningen Partner trond@orion.no +4799262590 |