De siste årene har mange store bedrifter flyttet sine forretningssystemer til Xledger, og vi forventer sterk vekst i årene som kommer. Xledger gjør det mulig for ambisiøse selskaper å vokse ved å forenkle den daglige økonomiske styringen, forbedre kontroll gjennom løpende innsikt og gi frihet til å fokusere på det som er viktig for selskapet.
Til nyopprettet stilling skal vi ansette en Customer Success Manager. Du vil spesielt jobbe med CXO-nivået i større virksomheter med mål om å sikre at våre kunder er fornøyde slik at de blir gode referanser og Xledger ambassadører. Som del i dette arbeidet skal du sikre at våre kunder utnytter Xledger optimalt. I tillegg vil du få ansvaret for mersalgsmuligheter.
En del av dette arbeidet innebærer at du vil:
- sette deg inn i kundens behov og effektmål
- tilegne deg tilstrekkelig systemkompetanse til å kjenne mulighetene Xledger byr på
- ivareta kundens behov i løpende drift ved å være kundens primære kontaktperson og involvere våre andre fagspesialister for å realisere uutnyttede gevinstmuligheter for kunden
- sikre tillit og bygge relasjoner
- avdekke behov for kompetanseutvikling
- følge opp at kunden tar i bruk ny funksjonalitet og at Xledger benyttes optimalt
- ta en aktiv rolle i gjennomføring av kundearrangementer
Stillingen innebærer ikke utstrakt reisevirksomhet.
Vi ser etter deg som:
- har god forståelse for forretningsprosesser, økonomiprosesser og fortrinnsvis erfaring med ERP-systemer
- er en forretningsorientert økonomileder eller økonomikonsulent som har erfaring fra nært samarbeid med ledere i større virksomheter. Alternativt har du erfaring med salg av ERP systemer med kunnskap til å både jobbe med strategiske målbilder, men også kunne utforske effektiviseringsmuligheter i kundens operative drift på tvers av enheter. Det innebærer at du har god forståelse for hvordan et ERP-system støtter og utvikler forretningen
- har høyere utdannelse, gjerne innen økonomi eller lignende
- evner å kommunisere effektivt med CXO-nivå, evner å bygge gode relasjoner, har gode samarbeidsevner og er en problemløser
- er glødende opptatt av utvikling og forbedring både av deg selv og teamet
Vi tilbyr:
- en nyopprettet og spennende rolle i et norsk selskap i stor vekst nasjonalt og internasjonalt, som ligger i front av den teknologiske utviklingen
- et faglig sterkt miljø med stort fokus på teamarbeid
- et godt og trivelig arbeidsmiljø med mye entusiasme og sterk kompetansedelingskultur
- konkurransedyktige betingelser og gode forsikringsordninger
Vi ønsker en mest mulig jevn kjønnsdeling og oppfordrer derfor kvinner til å søke.
Høres dette interessant ut?
Rekrutteringsprosessen gjennomfører vi i samarbeid med Glasspaper People som ivaretar kommunikasjon til alle søkere. Spørsmål rettes til vår rekrutteringsrådgiver i Glasspaper People, Thomas Schibbye på telefon 41 04 38 53 eller e-post ts@glasspaper.no