Servicedesk og overvåkingsmedarbeidere (deltid) – Servicedesk
Servicedesk i Itera Norge AS gir ubegrenset support og overvåkning av IT-miljøene. Avdelingen består av erfarne konsulenter med bred teknisk kompetanse på flere fagområder.
Itera Norge AS leverer neste generasjons IT-support basert på avansert teknologi og høy kompetanse. Dette bidrar til at Servicedesk er i stand til å ligge i forkant og være proaktive rådgivere og problemløsere overfor våre kunder og den enkelte bruker.
Vi har fokus på en effektiv IT-hverdag for den enkelte IT-avdeling, medarbeider og kundens kunder. Det er vår oppgave å sikre stabile og fremtidsrettede IT-løsninger som styrker våre kunders arbeid. Våre medarbeidere utvikler, forvalter og drifter samfunnsnyttige og kritiske systemer for Itera Norge sine kunder. Vårt hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo.
Vi søker Servicedesk- og overvåkingsmedarbeidere (deltid) til vår Servicedesk, stillingen lar seg fint kombinere med studier. Stillingen vil inngå i et team bestående av flere studenter som har fleksibel vaktordning og gode muligheter for interne rokkeringer ved behov. Man jobber gjerne 1-2 ganger i uken i tillegg til annenhver helg, med hovedvekt på kvelds-/natt- og helgevakter.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Egenskaper
Vi tilbyr
Høres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg!
Nøkkelord | Office 365, ITIL Service Operation, Service Operation, Support, Microsoft, Azure, OS support, Exchange, Service Desk, Operations, Infrastructure, ITIL, Citrix |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Support |
Alternativ bransjekategori | Konsulenter / Frie yrker |
Alternativ bransje | Teknisk konsulentvirksomhet / engineering |
Arbeidsgiver | Itera Norge AS |
Nydalsveien 28 | |
0422 Oslo | |
Nettside | www.itera.no |
Søknadsfrist | 17.06.2019 |
Arbeidsplass | Nydalen |
Tittel | Servicedesk- og overvåkningsmedarbeider |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 3 |
Anders Lyngstad Service Desk Manager anders.lyngstad@itera.no +4795077596 |