By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Prosjektet har som mål å effektivisere og forsterke implementering av velferdsteknologi og gjennomføring av prosesser knyttet til tjenesteinnovasjon, primært innen helse og omsorg.
Bruk av velferdsteknologi stiller kommunene overfor mange muligheter og utfordringer som ligger i skjæringspunktet
mellom tjenester, teknologi og brukere. Kommunene ønsker at økt bruk av velferdsteknologi skal gi brukere mulighet til
å bo lengst mulig hjemme med god livskvalitet, gi pårørende trygghet for en god oppfølging av brukeren, og bedre og
rimeligereoffentlige tjenester. Prosjektet skal bidra til at brukeren og innbyggerne sine reelle behov ligger til grunn for utvikling og valg av teknologiske løsninger.
Kragerø er med i et regionalt nettverkssamarbeid knyttet til Velferdsteknologi. Det vil forventes at prosjektleder kan følge
opp og avtaler som vi er bundet til med disse. Noe reisevirksomhet må påregnes.
Prosjektstillingens varighet er 3 år, men med mulighet for fast ansettelse.
Stillingen vil inngå som en del av kommunens digitaliseringsgruppe og organisatorisk rapportere til IKT og
digitaliserings -leder.
Krav til kompetanse
Til stillingen søker vi en person med utdanning på høgskole/universitetsnivå, gjerne med
spesialisering/videreutdanning innen relevante emner. Relevant arbeidspraksis/kompetanse vil også vurderes og kan
evt. erstatte manglende formell utdanning.
Kvalifikasjoner
• God kunnskap om offentlig sektor og helsesektoren spesielt
• God kunnskap om og erfaring fra prosjektledelse og organisasjonsutvikling
• Erfaring med gevinstrealisering
• God digital kompetanse er en forutsetning
• Førerkort klasse B og stille med egen bil
Personlige egenskaper
Personlige egenskaper
• Fleksibilitet rundt type arbeidsoppgaver
• Gode kommunikasjonsegenskaper, muntlig og skriftlig
• Kunne jobbe selvstendig, handlings- og resultatorientert
• Positiv til, og god på samarbeid med forskjellige aktører og på ulike nivåer
• Personlig egnethet vil vektlegges.
Vi tilbyr
Vi kan tilby en spennende og utfordrende stilling i et bredt kompetansemiljø.
Søknad sendes
Søknad fremmes elektronisk via våre hjemmesider: www.kragero.kommune.no
Kopier av vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju/forespørsel.
Dersom du har problemer med registreringen kan du henvende deg til vår serviceavdeling.
Søknadsfrist 14.06.2019 Utlyst dato 29.05.2019 Vårref 1016
Kontaktperson
Adam Eskdale Moen, Leder, mobil: 99205726, adam.moen@kragero.kommune.no
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Alternativ bransje | Annet |
Arbeidsgiver | Kragerø Kommune |
Rådhusgata 5 | |
3770 KRAGERØ | |
Nettside | www.kragero.kommune.no/ |
Arbeidsplass | Kragerø |
Tittel | Fagkonsulent |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Engasjement |
Antall stillinger | 1 |
Adam Eskedal Moen Leder adam.moen@kragero.kommune.no 99205726 |