By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Hos oss i Capus blir du tatt imot i lyse og nyoppussede lokaler i hjertet av Majorstuen. I Capus oppfordrer vi til personlig og faglig utvikling, og jobber målrettet med intern kompetanseheving. Hos oss vil du møte engasjerte og hyggelige kollegaer som genuint interesserer seg for rekrutteringsfaget, og ikke minst er opptatt av et godt arbeidsmiljø.
Vi ser etter en strukturert og blid resepsjonist/rekrutteringsassistent!
Din rolle vil hovedsakelig være å bistå med administrativt arbeid. Du vil få et bredt spekter av arbeidsoppgaver og må ha evne til å tilpasse deg en variert hverdag. Ditt arbeid vil bidra til at vi gjennomfører vellykkede rekrutteringsprosesser for våre kunder. Vi ser for oss at din arbeidshverdag kan se slik ut:
Er du vår nye kollega?
Som person er du serviceorientert og blid, og trives i møte med både kunder og kandidater. Vi ser etter deg som er fleksibel og løsningsorientert, og har høy gjennomføringsevne. Vi håper også at dette beskriver deg:
Dette er en 100 % stilling med arbeidstid fra 08.00-16.00, men vi ønsker at du er litt fleksibel i perioder med stort arbeidspress. Det er ønskelig med oppstart medio august.
Vi ser frem til å lese om deg og din motivasjon for å bli en del av vårt team!
Les gjerne mer om oss på www.capus.no.
Vi behandler søknadene fortløpende.
Bransjekategori | Konsulenter / Frie yrker |
Bransje | Rekruttering |
Arbeidsgiver | Capus AS |
Essendrops gate 3 | |
0368 Oslo | |
Nettside | www.capus.no |
Søknadsfrist | 17.06.2019 |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Administrasjonskoordinator |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Anne Kathrine Hagen Bid and Marketing Manager |
Torunn Riiser Seniorrådgiver |