By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Driftskonsulenten skal inngå som en del av bemanningen på kundens IT Operasjonssentral.
Oppgavene består i hovedsak av håndtering av incidents og requester knyttet til fagsystemer
innenfor områder som billettering, sanntidsinformasjon og kundeservice.
Arbeidet innebærer utstrakt dialog med både kundens egen organisasjon, operatører og underleverandører.
Operasjonssentralen er bemannet 6-18 (man-fre) og 09-13 (lør-søn). Arbeidet som driftskonsulenten skal utføre foregår primært på hverdager mellom 08-16, men noen ubekvemme arbeidstider må påregnes.
Kandidaten MÅ kunne inngå i gjeldende ordning for bakvakt, som skal dekke resten av døgnet. Bakvakten er en såkalt «sovende» vakt som er operasjonell utover Operasjonssentralens kjernetid. Bakvakten agerer primært på SMS varsling som er konfigurert for kritiske avvik på kunden sine fagsystemer, men det kan også forekomme spørsmål på telefon fra pressevakt, kundefront o.l.
Vaktordningen rulleres ukentlig mellom Operasjonssentralen faste medarbeidere.
Det kan også være aktuelt å delta i andre aktiviteter som inngår i prosjektet eller andre prosjekter.
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Nøkkelord | ITIL, Nettverk, Logganalyse, SQL, Overvåking |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest (24.06) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Driftskonsulent |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |