By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Er du nylig utdannet med et brennende ønske om å inneha en nøkkelrolle innen virksomhetsstyring? Vi søker enda en problemløser!
Som trainee hos HDO vil du ha det overordnede ansvaret for planlegging og gjennomføring av virksomhetsstyring i HDO, i tett samarbeid med organisasjonens ledergruppe og øvrige nøkkelpersoner. Rollen innebærer stor grad av koordinering, involvering og rapportering. Å jobbe i en slik rolle krever at du er modig, åpen og utadvendt, og at du trives med å utfordre menneskene rundt deg. Du vil arbeide med varierte og spennende arbeidsoppgaver, i en rolle som gir gode muligheter for personlig utvikling og innflytelse.
Det er ønskelig at traineen utvikler en modell for virksomhetsstyring, med tilhørende årshjul og virksomhetsplan. Derutover skal vedkommende sørge for at årshjulet ivaretas tidsrett, med rett involvering av rette personer. Som offentlig virksomhet er HDO pålagt rapportering, og kravet til kvalitet er stort. For rette vedkommende kan rollen derfor også innebære arbeid med eksempelvis Kvalitets/HMS/Risiko/HR/dokumentforvaltning, herunder prosessforbedring og utvikling av verktøy og modeller.
Dette er en spennende rolle for deg som ønsker å få dybdeinnsikt i hvordan en organisasjon ledes, i tillegg til innsikt i både IT, helse og offentlig sektor. Du vil være i tett dialog med flere nøkkelpersoner på leder- og mellomledernivå, og vil på den måten få en «fot innenfor» store deler av HDOs virksomhet. Du må også forvente å samarbeide med eksterne interessenter for både kunnskapsinnhenting (benchmarking) og operasjonell planlegging med HDO’s eiere.
Kontorsted er Gjøvik. Rollen inngår som en del av Administrasjonsavdelingen som for tiden besitter virksomhetsstyring, økonomi, informasjonssikkerhet, GDPR, innkjøp, administrasjon, arkiv, HMS og HR.
Arbeidsoppgaver:
Vi ser etter deg som har:
Gjennom Trainee Innlandet tilbyr HDO:
For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Ingvild Bergersen i The Assessment Company 928 95 757 / Ingvild.bergersen@theac.no. Bli også bedre kjent med Trainee Innlandet på https://traineeinnlandet.no/
Vis interesse for stillingen ved å registrere din søknad og CV innen søknadsfristen 20. juni.
Nøkkelord | Kvalitetsarbeid, Prosessanalyse, LEAN, HMS, Strategi, Virksomhetsstyring, Prosessarbeid |
Bransjekategori | Offentlige tjenester / Forvaltning |
Bransje | Annet |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Utvikling av infrastruktur og maskinvare |
Arbeidsgiver | Trainee Innlandet SA |
Parkgata 83 | |
2318 Hamar | |
Nettside | www.traineeinnlandet.no |
Søknadsfrist | 20-06-2019 |
Arbeidsplass | Gjøvik |
Tittel | TRAINEE INNEN VIRKSOMHETSSTYRING |
Sektor | Offentlig |
Omfang | Trainee |
Antall stillinger | 1 |
Ingvild Bergersen Business Consultant ingvild.bergersen@theac.no +4792895757 |
Marie Wingestad Business Consultant marie.wingestad@theac.no |