By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Siden oppstarten i 2010 har vi utviklet og forvaltet digitale løsninger som forbedrer brukeropplevelsen og forenkler arbeidshverdagen til våre kunder. Vi har i dag en etablert kundebase med over 100 aktive kunder, hvorav noen av regionens største virksomheter finnes på kundelisten: Q-Free ASA, Mowi ASA, Norid med flere. Per i dag er vi to ansatte og selskapet rigges nå for vekst, mot et konkret mål om en tredobling av omsetning og antall ansatte over en treårsperiode.
Vi lever av tillit til kundene, og leveranse våre er kjennetegnet av effektive prosesser, god kvalitet og høy servicegrad.
Hvorfor jobbe i Creatur?
Creatur er et lite selskap med solid eierskap og styre, og nærhet til beslutninger. Arbeidskulturen beskrives som kundeorientert, hvor det å være nysgjerrig og endringsvillig settes høyt. Det er en uformell tone, med god takhøyde og rom for faglige diskusjoner med inkludering og involvering fra både styret og samarbeidspartnere.
Stillingen
Vi ser etter en operativ daglig leder som vil ta ansvaret med å realisere selskapets vekstmål og utvikle Creatur videre. Ambisjonene er høye, og du får et godt utgangspunkt med en aktiv kundeportefølje bestående av mer enn 100 kunder, solide referanser, og noen av bransjens beste utviklere. Som daglig leder vil du jobbe med forretningsutvikling, prosjektleveranser, rekruttering, mersalg og nysalg. Ca. 30% av tiden brukes til administrative oppgaver. Du får et stort mandat og sterke støttespillere i et aktivt styre. Det forventes at du bidrar til å bygge videre på en kundeorientert kultur, og evner å skape lønnsom vekst gjennom proaktivt arbeid mot både nye og eksisterende kunder.
Ansvarsområdene i rollen kan oppsummeres slik:
• Personalansvar
• Rekruttering
• Resultat- og budsjettansvar
• Kundeoppfølging og prosjektleveranser/prosjektledelse
• Deltakelse i ulike fora; nettverksbygging
• Lede selskapets markeds- og tilbudsarbeid, kommersielt ansvar
• Følge opp selskapets oppdrag og leveranser på tid, kostnad og kvalitet
• Være en bidragsyter til utvikling av selskapet som helhet
• Være en pådriver for digitaliseringsutviklingen
Hvem ønsker vi på laget?
Riktig kandidat har en solid bakgrunn innen salgs- og kundearbeid, samt relevant erfaring innen ledelse og/eller forretningsutvikling.
God økonomiforståelse, helhetsforståelse, overblikk og struktur i hverdagen er en forutsetning for å kunne utføre rollens oppgaver og ansvar på en god måte. Det er viktig at man trives i en operativ rolle, og har interesse for teknologi og digitalisering.
• Relevant utdanning, fortrinnsvis innen økonomi/administrasjon e.l.
• Erfaring med, og interesse for, salg/marked, erfaring fra BM er en fordel
• Erfaring med forretningsutvikling og prosjektarbeid
• Erfaring med økonomistyring
• Interesse for teknologi og digitale brukeropplevelser
• Ledererfaring er en fordel
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss i rekrutteringsprosessen. Ved spørsmål kan du ta kontakt med våre rådgivere Helene Møller Rørvik, mob 415 29 191/ helene@theac.no eller Lone Holm Blaasvær, mob 924 45 136/ lone@theac.no. Søknadsfrist: 5. august.
Nøkkelord | Ledelse, Salg & Kundebehandling, Prosjekt-/prosessledelse, Webutvikler, Teknologi |
Bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Bransje | Administrativ ledelse / HR Manager |
Alternativ bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Alternativ bransje | Forretningsutvikling |
Arbeidsgiver | Creatur Media AS |
Olav Trygvassonsgate 2B | |
7010 Trondheim | |
Nettside | creatur.no/ |
Tiltredelse | Etter avtale |
Lønn | Etter avtale |
Søknadsfrist | 05.08.2019 |
Arbeidsplass | Trondheim |
Tittel | Daglig leder |
Sektor | Privat |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Helene Møller Rørvik Management Consultant helene.moller.rorvik@theac.no +4741529191 |
Lone Holm Blaasvær Management Consultant lone.holm.blaasvaer@theac.no 924 45 136 +4792445136 |