By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
Arbeidsoppgaver
Kunden gjennomfører regelmessig anskaffelser av produkter og tjenester somskal løse kundenes og organisasjonens behov. Det kan for eksempel væresnakk om rammeavtaler eller enkelt tjenester, samt gjennomføring av minikonkurranser eller tilbudsforespørsler.
Dette oppdraget vil bli benyttet for innleie av rådgiver til kundensinnkjøpsavdeling. Innleide ressurs skal i hovedsak jobbe i oppdragsgiverslokaler.
Tilbudte ressurs må ha erfaring og kompetanse med offentlige anskaffelser,ledelse av tverrfaglige prosjekter, samt god evne til å tolke organisatoriskebehov og formulere en formålsrettet anskaffelse som løser oppdragsgivers behov på en god måte.
Rådgiver bør ha erfaring med å gjennomføre offentlige anskaffelser fra A-Å.
Det forventes at rådgiver er selvgående, og har god kjennskap til offentlig anskaffelser.
Rådgivers rolle i ovennevnte anskaffelsesprosessene er å ivareta det overordnede perspektivet, sørge for fremdrift og struktur, sikre godt tverrfagligsamarbeid og god kvalitet i anskaffelsesprosesser og leveranser, samtkoordinere ressurser fra oppdragsgiver og holde dialog med deltakere ogsluttbrukere.
Rådgivers oppgave i disse oppdragene inkluderer å involvere riktige ressurserfra oppdragsgivers organisasjon og relevante eksterne aktører, utarbeide et konkurransegrunnlag som beskriver en hensiktsmessig løsning på det aktuellebehovet, gjennomføre anskaffelser via oppdragsgivers KGV system, gjennomføre dialogmøter og –konferanser, forhandlinger og evaluere tilbydere.
Typiske oppgaver kan være å etablere/fornye rammeavtaler,kvalitetssjekke minikonkurranser og tilbudsforespørsler, gjennomføreenkelt anskaffelser.
Andre oppgaver knyttet til anskaffelsesprosesser f.eks. referatskriving,innsynssaker, behovskartlegging o.l. må også påregnes.
Det kan også være aktuelt å delta i andre aktiviteter som inngår i prosjektet eller andre prosjekter.
Krav til erfaring/kvalifikasjoner/kompetanse
Sentrale forutsetninger:
Nøkkelord | Offentlig anskaffelser, Salg av IT løsninger, Doffin |
Bransjekategori | IT / Telekommunikasjon / Internett |
Bransje | Applikasjonsutvikling |
Arbeidsgiver | TalentCo AS (hos kunde) |
Lysaker Torg | |
1366 Lysaker | |
Nettside | www.talentco.no |
Tiltredelse | Snarest |
Søknadsfrist | Snarest(13.08) |
Arbeidsplass | Oslo |
Tittel | Rådgiver innkjøp |
Sektor | Privat |
Omfang | Prosjekt |
Antall stillinger | 1 |
Karl Erik Øvergård Key Account Manager karl@talentco.no |